Thursday 31 July 2014

გავ–22–დი :3

უკვე მთელი 7 დღეა, თავს ისევ ისე აღვიქვამ როგორ 17 წლის გოგო )) არ ვიცი ეს კარგია, ნორმალური თუ ცუდი?! დაბ.დღემ კარგად ჩაიარა, გადახდით ესე არ გადამიხდია, თავიდან გოგოები წავედით factory 27–ში, რა ფოტოც დევს დასაწყისშ ეგ არის, ყველაფერი ისეთი გემრიელი აქვთ რო სიტყვები არ მყოფნის )) აიი ძძძალიან, ყვლა ერთმანეთის საჭმელებს ვსინჯავდით )) იდეაში ამითი უნდა შემოვფარგლულიყავით მარა მერე მარიამმა თქვა Riffer–ში დღეს წესით კარაოკეაო ^^ და მეთქი წავედიიიიით, უფ მაგრად გავეთეთ იქ, ერთი ის იყო ცოტა ცხელოდა, ცოტა კიარა მაგრად, კარგადაც დავლიეთ, ვიმღერეთ და ალბათ ესე 2–ისკენ წამოვედით სახლში კარგად დაღლილები ვიყავით ))
ხოდა ჩემი 21 წელი და 22 იმითი განსხვავდება ერთმანეთისგან რო 22 წლის უკვე გერმანიის ვიზით ხელში ვარ, იმდენი ვინერვიულე რიგში რო ვაფშე ვეღარ მივხვდი ჩამირტყეს თუ რა მოხდა )) არადა საფრანგეთის შენგენიც მაქვს მარა ესენი ძაან კლეონიკები არიან )) გადამიეს, ბევრს არ ჩაურტყეს ჩემს წინ და, მერე რამდენიმე დღე მაინც რო აფორიაქებული ხარ და ვერ ისვნებ ეგრე ვიყავი ალბათ მაგიტო იყო რო გუშინ 12–ის ნახევარზე ჩამეძნა და დღეს 11–მდე მეძინა, ეგეთი ფაქტი მგონი ძააალიან იშვიათად ხდება, თან აი ისე ნანერვიულები რო ხარ და რო იღლები მაგისგან )) ხოდამ ეხა ვსო ვპირიძი)) მთავარი გეგმა წინაა თორე მარტო ვიზა რო შველოდეს რამეს...
ხვალ წესით სიონში ავდივარ, წავედი ეხა ვჭამო უნდა და ლაზერებზე გავიქცე თორე დავგვიანდები ;;)
სასიამოვნო დასვენებას გისურვებთ თქვენც და ჩემს თავსაც,
4–ში ჩემი გოგოებიც ჩამოვლენ ტბაზე, ხოდა მინდა რო რასაც ქვია კარგად დავისვენო ;;)
თუ მოვახერხე ხაზზე ვიქნები
გკოცნით,
კიწი 

No comments:

Post a Comment