Monday 9 May 2011

mmm ...

 დღეს ისეთი მაგარი დღე იყოო!! ძალიან ძალიან ძალიან თბილი, მე და ჩემი ბიჭი პიკნიკზე ვიყავიით :> გარშემო ყველაფერი ისეთი ლამაზი იყო და მშვიდი, ჩიტების ჭიკჭიკი, აყვავებული ყვავილები, სუფთა ჰაერი, თან სიწყნარე, ჩემთვის არც თუ ისე საყვარელი 'კოლა', თქვენ წარმოიდგინეთ
'ცეზარიც' კი და 2 ლულის ლობიანები:))  ერთმანეთთან... და იმის შეგრძნება რომ ძალიან ძალიან ძალიან ბედნიერები ვართ <3 მართლა დიდი მადლობელი ვარ ღმერთის რო ესეთი კარგი და ყველანაირად თბილი ადამიანი მყავს გვერდით, ძალიან დიდი ბედნიერებაა როცა ამას გრძნობ(თ). ახლა ნათიასთან ვარ, ძალიან ძალიან ბევრი ვჭამეთ, აი ძალიან ძალიან ბევრი " makaroni, salata(pamidori, kitri, 2 nairi bulgaruli, wiwaka, xaxvi, balzamiko, yveli, zeti) steiki, sasiski, ludi da vsoo :)))" აი ასე :)) აზლა კიდევ 'აკადემიური წერა' გვაქვს დასაწერი და ძაააალიან გვეზარებაა!! ვიცი რო დიდი ხანია არ დამიწერია, მინდა თქვენს პოსტებზე კომენტარების დაწერა მარა ჩემმა 'ლეპტოპმა' გაჭედა და რასაც არ უნდა დავაჭირო 'თ'ს წერს))) ამიტომ მერე ავინაზღაურებ ყველაფერს!! ეხა ნათოსთან ვარ და მაგიტომ ვწერ :))
ყველა ჩემი მკითხველი ძალიან მიყვარხართ და უბრალოდ ძალიან ბედნიერი ვარ, მახარებს თქვენი კომენტარები და ახალი ფოტოები მაქვს კიდევ :>
წავედი ახლა, კიწი :*

5 comments:

  1. კიიიიწ :):))))) რაღაც უნდა ვთქვა და თუ გინდათ დამცინეთ თუ გინდათ არ დამიჯეროთ თუ გინდათ არ ვიცი კიდე...

    თქვენი წყვილის ურთიერთობა ძალიან მაგონებს ჩემს ურთიერთობებს :) ძალიან ბევრი რაღაც ხდება ჩვენს თავს რაც ემთხვევა და გავს :) აი დღიური ჩვენც გვაქვს და თქვენც მალე გექნებათ. პიკნიკზე წასვლას ვგეგმავთ 2 თვეა და ამინდებს ველოდებით,. აი თქვენ დაგვასწარით :)))
    ძალიან მაგარია <3<3<3 რომ წავიკითხე ეს პოსტი ჩემი მომავალი პოსტის ანარეკლი დავინახე :)))))))

    ReplyDelete
  2. კიწ, ძალიან მიხარია, როდესაც ბედნიერი ხარ. ჯერ ხომ სულ დადებითი ხარ, მერე ძალიან ბედნიერი რომ ხარ ისეთი დადებითი და პროტონებიანი ხდები, რომ აიაიაია..
    თქვენ იმდენს იზამთ, საბოლოოდ მე გამაგიჟებთ.. <3

    ReplyDelete
  3. ჭიამაია :)) ძალიან კარგიი :> მიყვარს ესეთი ურთიერთობები და რა ვქნა რაა :">:**

    მააც :"> კარგი რაა ))):*

    ReplyDelete
  4. უსაყვარლესია ეს გოგო რა თავის თბილ ბიჭიანად ^_^

    ReplyDelete
  5. თიიკ :*:*
    მადლობა ამდენი კომპლიმენტისთვის ხალხნო )))

    ReplyDelete