Thursday 19 May 2011

:შ

მეზარება ეხა დაწერა, წეღან მინდოდა და მერე გადამინდა, იმიტო რო ხვალ "კბილის ოპერაციას" მიკეთებენ, სიბრძნის კბილი უნდა ამომიღონ, ოღონდ უნდა გამიჭრან, არ მეშინია საერთოდ სტომატოლოგების, მაგრამ გასაჭრელად არასოდეს მქონია საქმე :შ კიდევ ჩემი ბიჭი მომენატრა:< ვნახე დღეს, მაგრამ ეხა განსაკუთრებით, თან მემგონი ახლა მთლად
კარგ გუნებაზე ვერ უნდა იყოს, გარკვეულ მიზეზთა გამო, მაგრამ ყველაფერი კარგად იქნება, ჰო ბუბუ?:* ჰო! :) არ მიყვარს როცა ეგრეა და მაგ დროს შორსაა ჩემგან, იმიტო რო მე ყოველთვის შემიძლია ჩავეხუტო და ცოტათი მაინც დაწყნარდეს. ვიცი რო ეგრეა და როცა მე ვერ ვარ კარგად პირიქითაა, აი ხვალ მართლა მინდა რო ჩემი ხელი ეჭიროს, როცა იმ  'დებილ' კბილს ამომიღებენ, როგორც მითხრა თვითონ...  და 2შაბათიდან კვლავ გამოცდები!! რა დავაშავეთ, რაც დრო გადის უფრო მიხარია რო უნდა გადავიდე, უბრალოდ ჩემი ბავშვების დატოვება არ მინდა :< მაგრამ არაუშავს. h&m-იდან გამოვიწერეთ ნინის და საბას ქორწილში ჩასაცმელი რაღაცები :) და მგონი გადავწყვიტეთ რასაც ვაჩუქებთ, მარა არ ვიცით ჯერ, ხვალ ღამე ეკე მიდის გერმანიაში და მანამდე ვნახოთ უნდა. მეტი მემგონი არაფერი, ჯერ არ ვიცი როდის დავწერ კიდევ.
წავედი ახლა...
კიწი :*

4 comments:

  1. მმმ, მალე, მალე დაწერე... ***
    ველოდებით შენს პოსტს..
    რა გამოიწერეთ?^^
    სურათები დაიდოს. :*

    ReplyDelete
  2. ჰაჰა :)) მაააც :)):*
    კაი დადებბ, შენი ხათრით <3 :*
    არ მაქ დრო, 2 კვირაში სწავლას ვრჩები და მერე
    ალბათ იიმდენს დავწერ :))

    ReplyDelete
  3. აი, ეგ უკვე ძალიან მომწონს... :*
    ბევრი პოსტი, ბევრი..
    მეც ახლა მეწყება გამოცდები და.. სადღაც 15-დე მგონი ვერც ვერაფერს დავწერ.. :*

    ReplyDelete
  4. ოჰო, რააამბავია 15 დღე?!:*:))

    ReplyDelete