Monday 30 May 2011

* * *

რამდენი ხანია არ დამიწერია, გგონია არ მინდოდა დაწერა?! კი მინდოდა, მარა აი რაღაც თან რო გეზარება ხო იცი და თან რო ძალიან გადაღლილი ხარ ეგეთ პონტში ვიყავი რა:) კიარად აეხაც რაღაცნაირად ვარ, 3ი საათი დაიწყო უკვე ღამის, ვიცი... უბრალოდ დღეს ჩემი-ანის დაბადების დღე დგებოდა ღამე <3 20ის გახდა... მე მომაფიქრდი რომ სულპრიზი შეიძლბებიდა გაგვეკეთებინა და მე და ჩემმა დაქალმა შევკარით კოალიცია )))
ღამიის 11ის ნახევარზე ჩავედით "საპორეში" და ვუყიდეთ 'ტორწიკი', ბოდიალისა და გარჯის მერე ძლივს ვიყიდეთ სანთლები, შუშხუნა და ბუშტები... 12 საათზე ისე ვინერვიულეთ გეგონება დიიიდი დავალება უნდა შეგვესრულებინა))) ძლივს ავანთეთ 20ივე სანთელი და ბექვზე მივასწარით ანის, საბანაოდ შედიოდა და რა კარგია გაღიმებულები რო დავრჩებოდით ტორტით და ბუშტებით ხელში ))) აი ძააან(ჰო, ვიცი რო ძალიან):)) ისე გაუხარდა, 183761036 ამდენჯერ გვითხრა როგორ გამახარეთო, მე კიდევ ძალიან, ძალიან, ძალიან მიყვარს ადამიანებს როცა ვახარებ!! 1ზე კი ჩამოვედით სახლში, ხვალ ანისთანაც უნდა ვიდე(თ) მეც და ილიაც წესით მარა ვარჯიში აქვს და როგორ მოახერხებს არ ვიცი, მე კიდევ 8ზე კურსელებთან ერთად მივდივარ და ძალიან მწყდება წინასწარ გული რო ადრე უნდა წამოვიდე ანისგან... დღეს ლანკასთანაც ვიყავით მე და ჩემი ბიჭი, მარა ცოტა ხნით ვნახე, მაინც გამიხარდა არაუშავს.. რაც მთავარია გამოცდებს მოვრჩი, ერთი პრეზენტაციაც და მშვიდობით ალასანიავ!!! არ მჯერაა <3
იმედია მობილობას გამოაცხადებენ მალე და გადავალ, დიზაინი შევცვალე რაღაცები მარა არ მომწონს მაინც:))
კაკ ვსიგდა,
წავედი ეხა:))
კიიიიიიწიიი :**

7 comments:

  1. აუ ქეთ ძალიან კარგი მეგობარი ხარ, ნეტა შენნაირები ბევრი არსებობდნენ.. აი პირველივე დღიდან გაგიგე.. მახსოვს კარგად...
    მეეც გამიხარდა თქვენი ნახვა, შემომითანეთ სახლში სიხარული :>:>:> თქვენი წყალიგადმომსხმოდეს=))

    ReplyDelete
  2. :"> ლააან მადლობ, მადლობ და მადლობ!!:)):*:*

    ბოლო წინადადებას ვეთანხმები )))

    ReplyDelete
  3. ჩემო კიწუნიკა, მართლა რა კარგი მეგობარი ხარ. შენნაირი ბევრმა უნდა იანტროს. :*
    დიზაინი არც მე მომწონს დიდად, მგონი სჯობს შეცვალო. :*
    ლანკა ის ცნობილი ლანკაა? :დ:დ:დ

    ReplyDelete
  4. მადლობ მაც:**
    კი ის "ცნობილი" ლანკაა :))
    მეზარება შეცვლა, ვერ ვფიქრობ ჯერ :)))

    ReplyDelete
  5. დაგეხმარო, გინდა? :*

    ReplyDelete
  6. არა, ისე უკვე მომწონს, ჯერჯერობით ))):*

    ReplyDelete