Tuesday 19 June 2012

absosexuallutely . . .

სათაურს აუცილებლად მიხვდება ის ვინც sex an the city–ს მოყვარულია, ერთ ადგილას ეუბნება mr.ბიგი ქერის. ეს უბრალოდ პატარა გადახვევა იყო, ისე მინდა მოგესალმო ჩემო დღიურო, ბავშობიდანვე განსაკუთრებული დამოკიდებულება მქონდა დღიურების მიმართ და დღემდეც ასეა. ბევრი დღიური მაქვს, ბევრი, მაგრამ თავიდან ბოლომდე ძალიან ცოტაა შევსებული, ძირითადად შუამდეა მიყვანიილი, მერე მბეზრდებოდა, ეგეთი ვარ, მალე მბეზრდება რაღაცები, თუ ერთფეროვანია და სამუდამოდ მიყვარდება თუ მრავალფეროვანია... რავქნა ასე ვარ...) დაიწყო არდადეგები, უკვე დიდი ხანია, არ ვისვენებ მე, რათქმაუნდა, სად შემიძლია
უსაქმოდ?! ჩემი ბლოგი ძალიან მომენატრაა! ძალიან, დაჟე შემოვედი და გახსნა მიჭირდა... მიყვარს ჩემი მოგონებებბის სკივრი... რა კარგია რო კითხულობ ძველ ნაწერებს და გეცინება ან გეტირება, არ აქვს მნიშვნელობა, მთავარია ხვდები რო შენი მოგონებები შენთანაა<3 ხოდა რას ვამბობდი, პარასკევი, შაბათი და კვირა ვუშაობ, ე.წ მარტინის გოგოები ვართ, 4ნი, სახალისოა, თუმცა ცოტა დამჭლელიც, ქუსლებზე დიდხანს დგომას არ ვარ მიჩვეული და ძალიან მეღლება ფეხები, მთავარია რო გამოცდები ჩავაბარე წარმატებით და როგორც იქნა(!) მე–2 კურსზე გდავედი)) ჰაჰა. ზაფხული დადგა, კარგია მაგრამ ისეთი სიცხეა ხანდახან მინდება რაც მაცვია ყველაფერი ერთად შემოვიხიო და დიიიიიდ წყალში გადავეშვა თავით, არა, წყალი და ზღვა ყოველთვის მინდა(მივხვდი როგორ მომნატრებია წერა). ბებომ ფეხი მოიტეხა და სახლი საქმეები კეთება მე მიწევს აქეთ სახლში, დამღალა... დღეს მარიამთან ვიყავი, თამარაც იტო, ვიმაიმუნეთ რაღაცები, ჩემო გოგოს დაბ.დღე მოდის მალე, მე კიდე ვმუშაობ..( რამენაირად უნდა მოვახერხო და ადრე მივიდე...
მოკლედ დალშე ყველაფერი კარგადაა, აი ესე გადამიხტებახოლმე ყურადღება და მერე მეფანტება აზრი, ანის უნდა მივეხმარო ბლოგის რაღაცებში, წვედი
მემგონი დავბრუნდები დღეს,
კიწი <3

No comments:

Post a Comment