Tuesday 22 November 2011

I Me Mine . . .

ახლა მივხვდი რომ მართლა ძალიან იშვიათად ვწერ ამ ბოლო დროს ბლოგზე... ალბათ არის რაღაც პერიოდი როცა ადამიანს სათქმელი ძალიან ბევრი აქვს, არის პერიოდი როცა ძალიან ბევრი აქვს, მაგრამ ვერ იცლის, არის პერიოდი როცა ყველაფერი იმდენად იდეალურადაა რომ სიტყვებს მარტო რაფაელო ცვლის... )) მე ალბათ მეორე პერიოდი მაქვს, თითქოს იმდენი მაქვს ხოლმე დასაწერი, იმდენი მინდა დამამახსოვრდეს! გზაში ვფიქრობ - აი, მივალ ეხა
სახლში, დავწერ... მერე მავიწყდება, მეზარება, მიქრება წერის სურვილი. მინდა რო როგორც მომაფიქრდება ეგრე დავწერო, ხანდახან იმდენ ადამიანთან მიწევს დღის მანძილზე შეხვედრა, იმდენი სიახლის გაგება მინდა ხოლმე რო სადღაც დავიცალო. გუშინ თამოს გადავუღე, ჩემ მეგობარს. ნორმალური ფოტოები გამოვიდა, უკეთესიც შეიძლებოდა, ცუდად დამისკანერეს თან :/ მაგრამ მაინც ღირდა თავისთავად. გუშინ მე და ჩემი ბიჭი ვიყავით ელვისში და ვიღაც საქმიანი პარტნიორი აღმოიჩინა იქვე ;)) არადა სულ ა ვაპირებდით მანდ წასვლას, ინტუიციას + ერუდიციაა :> )) დღეს კიდევ PRMG-ის მივუძღვენი თავი ჩემი, 4 შეხვედრა მქონდა, თან საშინელი ამინდი იყო... მაგრამ კმაყოფილი ვარ ძალიან. უბრალოდ ანისთან გოგოები იყვნენ ამოსულები და რო მივედი ისეთი გადათიშული ვიყავი ვერ ვვაზროვნებდი, ვერ ვიგებდი რას მეუბნებოდნენ და ა.შ. მართლა მეზარება იმის დაწერა კონკრეტულად სად ვიყავით და რა გავაკეთეთ, მაგას ცალკე ადგილი დაეთმობა, ალბათ!
ესეც ჩემი გადაგებული თამო :)
ხოდა იქნებ წავიდე, ჩავწვე და რამე საინტერესოს ვუყურო.
პ.ს გილოცავთ გიორგობას, უფალს ებარებოდეთ!
კიწი :*

10 comments:

  1. fotoebi dzalian kargiaaa

    da daglili dgis miuxedavad yvelaferi idealuradaa))))

    mec gilocav*

    ReplyDelete
  2. მადლობის მეტი რა მეთქმის!:*
    შენ პოსტებს ველოდები სულმოუთქმელად!

    ReplyDelete
  3. ქეეეთ... რა მაგარი სურათია გავგიჯდიიიიი....
    მომენატრა შენი პოსტებიიი...

    ReplyDelete
  4. :"> მადლობბბ
    ხო, ვცდილობ ხშირად დავწერო, მაგრამ არ გამომდისხოლმე :)

    ReplyDelete
  5. კიწი, კიწი, კიწი..
    როგორ მომენატრე, ნეტავ, იცოდე.. :*

    ReplyDelete
  6. მაციკოო :*
    მეც, ძალიან

    ReplyDelete
  7. ჩემი ერთი ახლობელი ამტკიცებდა ბლოგერობა lifestyle-იაო, რავიცი, მე თვეობით მაქვს ხოლმე ჩავარდნები წერის ამბავში, ხანდახან სახლში რო მივდივარ, დასვენების მეტი არაფერი მახსოვს

    ReplyDelete
  8. მევ ხშირად მაქვს ჩავარდნები :) ეგ არაფერი, როცა გინდება წერა - წერ :)

    ReplyDelete
  9. შენ ის მითხარი, მიაგენი იმ სასწავლ კურსებს რომ მთხოვე? თუ აგიტვირთო სადმე? :პ

    ReplyDelete
  10. მოგწერე ბლოგზე, მოგიკომენტე ))

    ReplyDelete