Saturday 12 November 2011

/\

ჰმ, ღამის 3 საათია თითქმის, ამ დროს წესით შუა ძილში ვარ ხოლმე-ხოლმე )) უახლოესი 4 დგე მივაბი საგამოს გუ'ლ'აობა და ცოტ-ცოტა სმაც )) დღეს სახლში ვიყავი სამაგიეროდ მთელი დღე და მოთმინებით ვალაგებდი )) ხვალ მივდივარ პიარ რაღაც0რუღაცებზეე, პ.ს დღეს დეფისების ხასიათზე ვარ )) 11.11.11-ზე ვიტყვი შემდეგს: :))) მე და ჩემმა ბიჭმა, როგორც 1 წლის წინ დავთქვით, ავიღეთ ავტობუსის ბილეთი 11.11.11 11:11<< (აქ ერთიანები წერია :/) <3
მაგის გამო გავაცდინე შუალედური, უნიში რო მივედი გავიგე 20 ქულიანი ყოფილა და ლამის გულმა მხია )) მერე შევედი ლექციაზე და
სხვა ჯგუფთან ერთად ვწერე ) შუალედურებში კარგი ქულები მყავს...:> საღამოს კი ჩემს ანისთან მოვაწყვეთ ვახშამი, ყველამ გავაკეთეთ ჩვენ-ჩვენი მოფიქრებული კერძები (ხო ვთქვი დეფისების ხასიათზე ვარმეთქი))) ძალიან მაგარიუსი იყო, თან ამჯერად ბიჭებიც გვყავდნენ <3 2 დღით ადრე "ძივიშნიკი" გვქნდა, ჩვენი იტალიური თათარით და ფრანგული(ამჯერად მართლა ფრანგული) წითელი ღვინით, "სპაგეწით" და კიდევ რაღაც-რუღაცებით <3 აცივდაა... რა ცუდია, არადა ვერ ვიტან სიცივეს. ბევრი რამე ხდება კიდევ ალბათ, ზენიტით გადაღებული ფოტოეი მინდა კიდევ ბევრი :/ გამომელია, ხოდა გადავიღებთ <3 
წავალ ახლა მე, კინოს ჩავუწვები )) და ჩემს ბიჭს დავურეკავ, გავაღვიძებ და ვეტყვი რო ძალიან მიყვარს <3
კიწი

6 comments:

  1. ნახე თურმე რა დღეში ხარ, მერე იტყვი არ მცალიაო ნწ ნწ ნწ :)))
    ვნახე ეგ ფოტოები მეეც ))))

    ReplyDelete
  2. ხო ლან, რაღაც საოცრად ჩახლართულ-გაურკვეველი გრაფიკი მაქვს ))):**

    ReplyDelete
  3. dzaan miyvars eg ori dge :*

    ReplyDelete
  4. მეეეც!:*
    ძააალიან <3

    ReplyDelete