Thursday 20 October 2011

meagainmemeagainmemeagainmemeagainme

axla mivxvdi ro karga xania araferi damiweria, raRac aranormaluri, kiarad mobrecil-mibrecili ritmiT vცხოვრობ ამ ბოლო დროს, თითქოს გავს დღეები ერთმანეთს, თითქოს არც გავს. დილას უნივერსიტეტით ვიწყებ, მოდი იმასაც გეტყვით რო თეატრალურში გადავედი, კმაყოფილი ვარ, არც ისე დატვირთული და ცოტა არეული, დღის უმეტეს ნაწლს იქ ვატარებ, მერე ან სააგენტოში ვარ ან სტაჟირებაზე, ხო მართლა Fashion weekze-ც ვიყავი გამოსული,
კარგი იყო, ცოტაც დამღლელი თან სახეზე ერთი ტონა შპაკლი გვესვა )) მოკლედ, ახლა მივხვდი რო აქ წერა მომნატრებია, ამ დრომდე კი ალბათ ბევრი რამე მოხდა ჩემს ცხოვრებაში, კურსელებისკარგად გაცნობაც მოვახერხე და 2 დღიან ექსკურსიაზე წასვლაც, იმასაც ვახერხებ რო პარალელურად "გუდვილის" ამბებს არ ჩამოვრჩე, ცოტას თუ ბევრს ვიგებ ჩემი პროფესიის შესახებ, "სასოწარკვეთილი დიასახლისების" მე-8 სეზონზეც გადავედი და მალე შუალედურებიც დამეწყება ალბათ და რაც მთავარია შაბათს თეოს ქორწილში მივდივარ და ეს ერთი კვირაა გაძლიერებული მუშაობა მიმდინარეობდ ცეკვაზე)) ქართული ცეკვისგან შორს ვარ სამწუხაროდ, უცხოური სიმღერების კოლაჟზე დავდგით საკმაოდ საინტერესო რაღაც, კიარადა ცეკვა )) 15-მა გოგომ, საღამოს 9-იდან 12-მდე იქ ვიყავი, ანუ ახლახანს დავბრუნდი სახლში. რათქმაუნდა ჩემს გოგოებსაც ვნახულობ და ჩემ ბიჭსაც...  დილით ადრე ადგომაც მიჭირს, აი ეხლაც ფეისბუქმა მომაცდინა რა, სულ ოჶლაინში ვარ მაგრამ მაინც მპოულობენხოლმე ;)) ახ ახლა ფოტოგრაფმა სკაიპიო(ვერ ვიტან სკაიპს), არადა ფოტო ხო მინდა )) აი ასე გამართეს ახლა, დამაკარგვინეს მუზა ))
ააა რა მაგარი ფოტოაა!!!  kai wavedi, ar vici rodis davwer kideeee <3
miyvars yveLaa <3 ))) kiwi

No comments:

Post a Comment