Monday 3 October 2011

დილამშვიდობისა ♡

დღეს დლით ჯერ თვალი არ მქონდა გახლილი რო უკვე საბანაოდ შევედი, გუშინ არ იყო წყალი და კიდე რო დამწყდარიყო ვერ გადავიტანდი ამდვილად, შედეგად კი ის მივიღე რო ჯერ დილის 10 საათია მე კიდევ ენერგია მაქვს საოცარიი :> თან გუშინ უნის მერე თითქმის მთელი დღს სახლში ვიყავი (ეგეთები არ ხდება ხოლმე თითქმის) და იმდენი ენერგია დამიგროვდა რო რავიციი ^^  მარა სახლში ტინი მიაქვთ მაინც ცალკე ჩემი ძმა მილის ნერვებს, ცალკე ჩემები სვამენ წამში განუსაზღვრელი რაოდენობის კითხვას და ეგრე რა. აუ ტელეფონი მიჯდება, მეზარება დატნვა, კიდე უნდა ვჭამო ეხაა, რაღაცნაირად ვარ, გზაც მეარება უნიმდე, ბებიაჩემთან ვარ ეხა... ხოდა რიავიც, ერგრე რაა, მეზარებახოლმე დაწერაა, ვიღლები დღსით და მაგიტომ. ხოდა წავედი ახლა, ცხელ ყავას დავლევ ტოსტებთად ერთად <3 და სანამ დრო მაქვს ჩემს "სასოწარკვეთილ დიასახლისებს" ჩავრთაავ :>
კიწი

No comments:

Post a Comment