Wednesday 10 November 2010

I am an unbeliever!!!

(ალბათ ამ პოსტის ხასიათზე ვიყავი მაშინ:)  Saturday, March 27, 2010
I am an unbeliever
მე ვარ, როგორ გითხრა? - არანორმალური
ცხოვრებით ვთამაშობ! რაღას მოელიან?!
...
დღეს ჩემი ნიღაბი არის ფორმალური
ჩემი ცხოვრება კი, ტრაგი-კომედია...
მე ვარ მთავარ როლში...
... რაღაც  უცაბედად...
არანორმალური სევდა მომერია!

ნუ ხანდახან ხდება ხოლმე ასე. თითქოს რაც მოხდა ვერ აცნობიერებ ან არ გინდა რომ გააცნობიერო გარკვეული მიზეზების გამო, რა მნიშვნელობა აქვს რა?! ნუ დავწვრილმანდებით, ყველას ექნება ესეთი რაღაც რისი მიღებაც არ უნდა, ან ვერ აცნობიერებს რა მოხდა მის თავს . . . 


რაღაც ხდება ?! კი,მაგრამ რა? - არ ვიცი ზუსტად, რაღაც ახალი იწყება ან იქნებ ძველი სრულდბა ურალოდ... არ ვიცი... არც ვფიქრობ რომ ზედმეტად უნდა გადავიღალო თავი ამაზ ფიქრით...
საკმარისზე მეტი ვიფიქრე ისედაც. ხვდები რომ შენს ცხოვრებას შენ მართავ, ეს აქამდეც ვიცოდი მაგრამ... ხანდახან უბრალოდ მოთმინება არ გყოფნის მიხვდე რომელია საუკეთესო გეზო შენთვის... : ) ან უბრალოდ არ აკვირდები...

მართლაც ჯობს გვიან ვიდრე არასდროს... მართლა ეგრეა...

რაღაც მეზარება ხოლმე წერა ამ ბოლო დროს, სწავლით ისედაც ვიღლები თან და მაგიტომ ეტყობა რაა.. არ ვიცი, მარა შიგადაშიგ დავწერ მაინც ...

კარგია აქ წერა, მიყვარს. მთავარია მე ხო ვწერ და მერე ვკითხულობ :)):))

წავედი ახლა, წავედი . . .

უბრალოდ არც ის ვარგა ძალიან ეგოისტი რომ იქნები ცხოვრებაში ... :>

ვსოოოოო წავედიიიი  კიწი  P.S  წინა ბლოგის პოტებსაც აქეთ მოვათავსებ და ერთი მთიანი ბლოგი მექნება,  თარიღებს  მივუთითებ, ეს ისე, ჩემთვის - Saturday, March 27, 2010

No comments:

Post a Comment