Monday 8 November 2010

-1 wish ...

    გუშინ  ჩემს  სურვილებს ერთი გამოაკლდა :>  ანუ  თმა გადავიპარსეგადავიპარსე  მეთქი რომ  ვამბობ  ყველას  გონია  რომ  0-ზე,  არა,  ჯერ  ეგრეც  არ  "გავგიჟებულვარ" ;))  ალბათ  2-ზე,  ზუსტად  არ  ვიცი,  ყველას  მოეწონა  ძალიან,  ზოგს  უფრო  ძალიან,  ბვრს  გაუკვირდა,  ცოტას  არ  გაკვირვებია,  მაგრამ  რეაქციებზე საოცრად  ვხალისობ :)  კარგა  ხანია  რაც  მინდოდა  შეჭრა  მოკლედ,  ადრეც  მქონია,  მაგრამ  ასე  მოკლედ  არა,  მთავარია  რომ  ახლა  კმაყოფილი ვარ, მომწონს :>  უბრალოდ  რო  წარმოვიდგენ  რამდენი ხანი უნდა  გაზრდაას....  ანდაც  არამოდი,  ჯერ  არ  წარმოვიდგენ.  აქამდეც  ხო  მინდოდა 
და  ვერ  ვბედავდი  კიარად  ვერ  ვრისკავდი  თითქოს  მაგრამ  თურმე  რა  ადვილია  ხანდახან  ბედნიერი  იყო,  მითუმეტეს  თუ დიდი  ხნის  სურვილი  გისრულდება.  ხვალიდან, კიარად  დღეიდანაც  დამეწყო უკვე  quizz-ები,  რა  კარგი  იყო  შუალედურების  მერე  ერთი  კვირა <3  მაგრამ ეჰჰ,  რა   ვქნა, კენწეროში  გატკბილდებაო  და  .... მე  ვერ  მივაღწიე რაღაც  მაგ  კენწერომდე :)  იმადია  დავინახავ   მაინც  მალე :))  
უი  ჰოო <3  დღეს  მშვენიერი  დღე  იყო, ჩემი  თამრიც  ვნახე  და  სასეირმოდ  წავიყვანეთ,  3ივე  ძალიან  კარგად  გავერთეთ,  დახუჭობანას  ვთამაშობდით  1ელ კლასელებივით,  მაგრამ  ძალიან  კარგი იყოო<3  :>  ჩემი  თმა  მოეწონაა :>  თანაც  ძალიან,  Luca Polare-ს  ნაყინებიც  მშვენიერი იყო, მომნატრებია იქაურობა,  თავისი  დაფით  და  ცარცებით <3 <3
დღე  კი  კარგი  იყო,  მაგრამ  ახლა  წავალ  და  ვისწავლი :)
მომავალ  წაკითხვამდე, კიწი *

No comments:

Post a Comment