Tuesday 26 October 2010

.....

ესეიგიი... შუალედური გამოცდები მაქვს უნივერსიტეტშიიი, უკვე აღარ შემიძლია :)) (ჯერ წესიერად არ დამიწყია სწავლა უკვე ვწუწუნებ, რა კარგია:))  მარა მარტო მე არ ვარ ამ დღეში, სემესტრში 3 გამოცდა გაგონილა?:))
ახლაც  ვმეცადინეობ  და  ცოტახანი  ტაიმაუტი ავიღე :)  ხვალაც გამოცდა  მაქვს  ერთი ისტორიაში , მეორე  სპორტში,  თანაც სპორტულებით  უნდა  მივიდეე :)) ჰუჰუ :]]
არადა  მაინც  კაი  ხასიათზე  ვარ  შუნაგანად, უბრალოდ  დღის  უმეტესი  ნაწილი  უნიში  ვარ  და  რაღაცნაირად ისე  ვიღლები  რო  ვერც  გამოვხატავ  ამ ემოციებს, ეხლაც  დაბღვერილი ვზივაარ :))  მარაა წიგნების კითხვის  ხასიათზე  მაინც  ვარ,   ახლა  ერთ  საინტერესო  წიგნს 
ვკითხულობ  ფილოსოფიაზე, მეგობარმა  მათხოვა, ძალიან  კარგიაო,  მეც მომწონს  ჯერჯერობით :)  უჰ  ხანდახან  მიყვარს  აქ  წერა, კაია ჭკვიან  ადამიანთან  საუბარი:))    ჰო  დანარჩენი რაა??  ეს  რუტინა  ბოლოს  მიღებს , მკ"ლ"ავს  რაა :|  ხოდა  ძალიან  ცუდია  ყოველდღე  ერთიდაიგივე, კვირასაც  კი  მქონდა  ლექცია,  დღეს იცი რაზე  ვფიქრობდიი?! რომელიმე  ჩემმა  ნაცნობმა  რო  ნახოს  ჩემი  ბლოგი,   თუნდაც  ძალიან  ახლომ,  არავინ იცის  ეს   რო  მაქვს :>  მერე რა,  ნახონ  და  მიცნონ  თუნდაც :))  შეიძლება  გამიხარდეს კიდეცც ჻჻჻჻  ჰო,  ჩემი  მეორენახევარიც  კარგადაა  და  მეც  კარგად  ვარ  პროსტა  ვიღლებიიიი!!! და  რა  ვქნააა?!!:))  ვსო ვსო  წავედი,  ვაგრძელებ  სწავლას :|    მომავალ  წაკითხვამდე: კიწი *

No comments:

Post a Comment