Tuesday 17 March 2015

ღამე 18 მარტისა :))

არ შეიძლება რომ ყველაფერი კარგად იყოს და ყველა არ მიშლიდეს ნერვებს?! წინა პოსტი, პოსტი რა ფოტო, არ გამოუქვწყნებია და ეხა ვნახე დრაფთებში. ვეჭიდავები ამ
დიპლომს თავისი ხელმძღვანელებიანად და ვარ რა :) იმდღეს მამიკო წამეხმარა რაღაცებში. რა კარგია თურმეროცა გეხმარებიან უნივერსიტეტთან ან სკოლასთან დაკავშირებულ საკითხებში. კარგი შეგრძნწბა ყოფილა უდაოდ. როცა ვინმე რამეში გეხმარება და ზრუნავს შენზე. მე პირიქით ვარ ძირითადად. ჩემი მეგობრების მიმართაც. ჩაიცვი გაცივდები, ტროტუარზე ამოდი, მლდი საჭმელი გაგიკეთო :))) და ა.შ და შენზე რო ზრუნავენ ეგეც კარგიიქნება ალბათ :)) მოკლედ რჩევები.ჯი ხანდახან ალბათ წუხდებიან
ადამიანწბი ზედმწტი ზრუნვით და ყურადღებით. არა აშკარად ეგრეა. მარა ალბათ მიჩვეულებიც არიან. არვიცი. მარა ერთი კონვერსეიშანიმარწმუნებს ეხა რო უნდა გაეშვა ხალხზე ზრუნვას და რაღაც რჩევების მიცემას. ნუ თუ ძალიანნახლობელი არაა ადამიანი ჩემი ნებით არც ვაძლევ რამე რჩევას და თუ ძალიან
ახლობელია მაგ შემთხვევაშიც იშვიათად, თუარ მკითხეს... რჩევებით ზრუნვაზე არ მაქვს ლაპარაკი. მოკლედ ვათევერ. რისი თქმა
მინდოდა არც ვიცი, მაგრამ
ჩემს
ხასიათს რო მოუხდება აქაურობა მსოფლიომ
იცის. ეს სიმღერიდანაა, მაგრამ
გაასწორა :))

No comments:

Post a Comment