Friday 13 February 2015

იდგა თებერვალი...

წეღან ვკითხულობდი ერთ საყვარელ ბლოგს, პოსტსაც, რატომღაც ახალი პოსტი მეგონა (3 წლის წინ მინახავს არადა) უცებ აღმოვაჩინე ჩემი დაწერილი კომენტარი და ვიფიქრე, ვა ვიღაცა რა ჯიგარია-მეთქი :)) და მე არ აღმოვჩნდი?! :)) დღეს კარგი საღამო იყო, მე და მამიმ ვიჭორავეთ ბევრი რაღაც-რუღაცებზე. ეგ კააი ნასვამი თუა მაშინ თუ დაითანხმებ შედარებით ბევრ საუბარზე, თორე ისე რა მოგახსენო. იშვიათად ვიცი ადამიანები
რო სვამენ და მაინც ეგეთი საყვარლები რო არიან ბევრი დალევის შემდეგაც კი. ეხა ძინავს უკვე, 2ის ნახევარია, მეც დავწვები სადაცაა. ხვალ ვალენტინობაა, უკვე დღეს მამენტ. დიდად არ ვცნობ ამ დღესასწაულს თუ რაცაა :)) ანუ ისეთი ამბავია საჩუქრის ყიდვის გარეშეც ჩვეულებრივად რო გაატარებ და თუ საჩუქარი გაქ ეგ რო ასწორებს რა. არ ვიცი მიხვდით თუ არა. მე ახალი ტელეფონი მაქვს, აიფონ ექვსი, ექვსი )) წინა ჩემ ძმას მივეცი და გახარებულია ბავშვი :დ წელს აბიტურიენტია უკვე, იმედია კაგად ჩააბარებს და თან რაზეც უნდა მოხვდება იმაზე :> მეც იმედი მაქვს რომ დიპლომს მშიდობით და ყველანაირი ექსცესების გარეშე დავიცავ. ნინიზე ნერვები მეშლება უკვე, დღევანდელი საღამოს მერე განსაკუთრებით. ერთი წონაშ დაკლება არ მაწყენდა რა, უკვე დისკომფორტშ ვარ მაგარში თან. 2-შაბათიდან უნივერსიტტეი უკვე. მაგრად მეზარება. აუ ამ ლეპტობს ვწერ, მიხტება სხვაგან სადაც ვწერ და დამტანჯა. კი შეჭრილი თმები კაია. კომფორტია )) ერთი რაცაა კომფორტია, მარა გამეზარდოს მინდა უკვე, შევიღებავ იმედია ოდესმე )) და იმედია ბავრი რამე იქნება ისე როგორც მე მინდა ^^ კარქობები ანუ
წავედი ეხა რა, რაღაც დაშტერებული ვარ თან
მომავალ წაკითხვამდე, კიწი

No comments:

Post a Comment