Monday 16 December 2013

2054

დღეს ბარბარობაა... გილოცავთ ბარბარობას, ამბობენ ბედობაცააომე მჯერა?! არვიციალბათ კიან ალბათ არაზოგადად ბედობაზე მაქვს საუბარირაღაც მომენტში მჯერა კიდეც ალბათარვიცი ;)) ხვალ ჩემი მარიტა ბავშვს ნათლავსბაბის  როგორი საყვარელი და ბუთხუზაა ნეტა იცოდეთსუ ვფიქრობ-ხოლმერომელიმე ჩემმა მეგობარმა რო აღმოაჩინოს ჩემი ბლოგი და მიცნოსგამიხარდებამართლა, ძალიან  ^^ და არც ისე ძნელი იქნება ჩემი ცნობა ეჭვი მაქვსმითხარით ხოდაგამახარებთ  დღეს ძალიან ტკბილი დღე იყოჩემს ბიჭთან ერთად ვიყავი და ვისეირნეთ კიდეც ბევრითოვლისდამიუხედავადარ გვციოდა ალბათარვიცი. 28-ში 4 წელი გავა რაც ერთმანეთი გავიცანითუიგუშინ ლაშა თოფურიას საღამოზე ვიყავით გოგოებიძალიან კარგი იყოისე ტკბილად მღეროდნენკიდე დღეს რეი ჭკვიანად მოიქცა ჩემთან მიმართებაშიარ
მიყეფდამეც წყნარად ვიყავიცოტა კი მეშინოდა მარა ჩემმა ბიჭმა
 არაფერს გიზამსომეასედ მითხრა ეგმარა დღეს რო მივდიოდი ვიფიქრევსოაღარ შემეშინდება-მეთქილეკვობაშ ისედაც სულ ერთად დაგვყავდა ვეტერინართანცერცეტიპატარაშავი ბურთი იყო, ეხაც იგივენაირიაოღონდ დიდიახალი წლის რაღაც-რუღაცებიც გავარკვიეთმარა ჯერ ბოლომდე ვერ ჩამოვყალიბდითდრო კია ისე )) ეხა სადღაცაა ჩემი ტკბილი ბიჭი ბავშვებთან ერთადხოდა მომენატრა უკვესულ მენატრება  რაღაცნაირად თბილად ვარ ეხა მოკალათებული და კარგიაწავალ თამბლერზე ვიმაიმუნებ ცოტას და მერე სპაწ ^^ იqნებ ნათლობამდე 1 ლექციაზე მაინც მივიდე

მომავალ წაკითხვამდე   

2 comments:

  1. aleluiah! gilocav axal posts da barbarobas <3
    usayvarlesi vinme xar sheen :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. მადლობა დიდიი <3 :"> სულ მეწერინება, მარა არვიცი...
      არაა მიხარიახოლმე ნაწერებს რო ვკითხულობ მერე ^_^ :*

      Delete