Monday 24 January 2011

*-*

უნივერსიტეტში ვარ, ყავას ვსვამ, ნათუკა პიარის ივენთს გეგმავს * გვეზარება ცოტა, არა ყველაფერი გვეზარება, აქაურობის დანახვა აღარ გვინდა :) არა კი, გვინდა, მაინც მივეჩვიეთ და გვიყვარს, უკვე ვიცი რო ისტორია შემეტენა, არ მინერვიულია იმიტო რო ველოდებოდი :) ბევრი ვიმეცადინე, შეიძლება ზედმეტადაც, მაგრამ მაინცც :) რას ვიზამთ. ზაფხულის სემესტრის გავლა მომიწევს ალბათ, ისე მეზარებააა !!  მაგრამ მაინც გვიყვარს აქაურობა, სიტუაციას და ბავშვებს მივეჩვიეთ თორე რა საყვარელია :) 
  მთელ პირველ კურსზე მგონი 3 ბავშვიც არაა ვისაც არ შეტენვია არაფერი. :-< ეჰჰ. ეგ არაფერი მაინც, იმდღეს ნიჭიერზე ვიყავით =)) გამოაგდეს ჩვენი ნუკრი :| კი კარგად მღერის მაგრამ რაღაც დებილი სიმღერა ქონდა გატანილი და, 1 "კი" მიიღო მარტო. :)
მემგონი ამინდები გამოდიის, რა კაიაა <3
2 საგნის პასუხი გასაგები მაქვ კიდევ, წესით მშვიდობაა :))
პრეზენტაციებს ვაბარებთ ეხლა ბავშვები...
ჩემს ბიჭსაც ვნახავ დღეს ალბათ, გუშინაც ვნახე და ლუკა პოლარეში ჩემს ადგილად დაჯდა! მეც მინდოდა იქ დაჯდომა ვაა! მერე კი მითხრა მოდი გაგიცვლიო, მაგრამ რაღად მინდოდა მერე?! მე მაშინ მინდოდაა (
კიდევ ლეკვი რატო წაიყვანა ჩემს გარეშე ასაცრელაად? * პირველი აცრა იყო და ერთად უნდა წაგვეყვანა, მარა კვირაა და გვიან აღარ იმუშავებენო, მე კიდევ ვერ გავიდოდი მანამდე :) ნუ რაა! მარა არაუშავს, პრინციპში ადრე რო გავსულიყავი წავიყვანდით, მაგრამ მე რა ვიცოდი აბა?!
თვითონაც ძალიან უნდოდა რო ერთად წაგვეყვანა, შემდეგზე წავიყვანოთ ერთადო, მაგრამ მერე აღარ მინდა, კიარადა კი მინდა მარა არა!
ალბათ მაინც წავყვები, არ ვიცი ჯერ, თუ გამიარა მანამდეე :)))
წესით გამივლის, როგორც მჩვევიაა :))
აუ მომშივდა ეხაა, ნათიამ მალე დაამთავროს წერაა ... :)
წავალთ აქვე სადმე რიავიცი რიააა :))
აუ რაღაც ავცეტდი *-* 
                               წავედი ახლა, კიწი *

2 comments:

  1. პატარა, საყვარელი, ბუზღუნა და შესაყვარებელი ადამიანი ხარ.
    დადებითო, ასხივებ სითბოს.. <3

    ReplyDelete
  2. ხოო ხანდახან მიყვარს წუწუნი :">
    რას ვიზამთ, მადლობაა :*
    ძალიან საყვარელი ხარ *
    თბილი ;;)

    ReplyDelete