Wednesday 31 July 2019

ჩემი საშინელი, ბედნიერების წელიწადი

თქვენც ხართ ხოლმე ეგრერაღაცას თუ იყიდითან დააშეარებთან აიკვიატებთ (ფრაზას,სათაურსწიგნს,კინოსგგონათ რომ რაღაცნაირად გშტამპავთ?! ან რაღაცნაირად გული გიგრძნობთხოლმე წინასწარ და მაგიტო ანიჭებთ მას სპრიორიტეტს

ჩემი 26 წლის ბოლო დღეს ნინო ხარატიშვილის წიგნი ვიყიდეჩემი საშინელიბედნიერების წელიწადიხოდა ჩემი 27-ე დაბადებისდღე სწორედ ეგრე დაიწყო
ისეთი შინაარსის მოლოცვა მივიღე რამაც ძალიან გამაბედნიერა და გამახარადილის საათზე კი ჩემი უსაყვარლესი ბებო ლამის ხელში ჩამაკვდაახლა საავადმყოფოში წევსინფარქტი დაემართა და გადარჩენის შანსი მხოლოდ 3%-ია

მე კიდე ვზივარ ესე უმოქმედოდ და არ ვიცი რა ვქნა

გილოცავ ჩემო თავოვიცი არ ხარ მილოცვების განწყობაზევიცი რო უბრალოდ ჩუმად ყოფნის და სიმშვიდის ხასიათზე ხარვიცი რომ იმედი მაინც გაქვს 3%-იც ხომ შანსიაროგორც არ უნდა იყოს:) ვიცითან ბედნიერი ხარ და თან უბედური ალბათ სწორედესააჩემი საშინელიბედნიერების წელიწადი”.

თურმე ყველაფერი ხდებამაგრამ რაღა თურმე ეგ ხომ ისედაც ვიცი

27ე წელს კიდე გამძლეობასმიზანდასახულობას და სიყვარულს გისურვებ

დაე 

ნამასტე

ამინ )))

K

24.07.1992

2 comments:

  1. იმედია, ბებო კარგად იქნება. წარმომიდგენია, რას გრძნობ :(

    და დაგვიანებით, დაბადების დღეს გილოცავ <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ნატალია, მადლობა საყვარელო გოგო <3
      ჯერჯერობით ისევ ისეა... :(

      Delete