Tuesday 18 March 2014

Mm

დღეს ჩვენმა პიარის ლექტორმა გვითხრა, რომ გუშინდელი დღე უკვე წარსულიაო, არაფერი სიახლე არ იყო ვიცი )) უბრალოდ კიდევ ერთხელ გამახსენა რო თუ რაღაცის გაკეთება გინდა რაა საჭირო 1 კვირა იცადო, თუნდაც იმისთვის რო ივარჯიშო, ადრე ადგე ან დიეტაზე გადახვიდე... და კიდე ისეთი რაღაც ახსენა რაც მე სულ მაწუხებდა და ვერ ვხვდებოდი "2 წუთის საქმე", მაგალითად როცა საქმეს აკეთებ და დასარეკი გაქვს ამავდროულად, ფიქრობ - დასარეკი მაქვს, არ დამავიწყდეს რა! და იმის მაგივრად რო საქმე გააკეთო გარკვეულ მომენტებში ყურადღება გადაგდის იმაზე, რომ ის "2 წუთიანი საქმე" არ დაგავიწყდეს, ამიტომ ყოველთვის მოწყდით საქმეს და ბარემ ის პატარა
წვრილმანი მოიშორეთო... ვიცი ძაან მარტივია, უბრალოდ ხანდახან ეგრეა რო ყველაზე მარტივ რაღაცებს ვერ ვიაზრებთ. ხოდა რას ვამბობდი? გავერთე იქით გოგოებთან ლაპარაკში, ანი ყვება იტალიის ამბებს, ვიგაც ლიბიელია იქ და სუ ამას უყურებს და მეგრედ ერ დეერხეს )) აჰაჰა )) ტიპმა ჩემი ნომრიდან თავისთან დარეკაო რო ნომერი გაეგოვო)))) ვახ შვი'ლ'ო, მე მეგონა მარტო საქართველოში "უჭრიდათ მაგ დონეზე გონება"
ხოდა მე მინდა რო არ დამეზაროს ვარჯიში, სწავლა(რაც ისედაც არც მეზარება დიდად), გერმანულის მეცადინეობა(სუ ეგრე ვიცი ყველაფერზე რო თავიდან ავკრეფ და ინერციით გავდივარ რაღაც მანძლს და მერე ვჩერდები), დიეტა(შიმშილი არ იგულისხმება) და კიდე წირვაზე თვეში ერთხელ სიარული მაინც, ხოდა ზამთარი როა ვიფიტებიხოლმე და სულ უმოტივაციოდ ვარ :ს ამ მაგისტრატურაზე კიდე ვგრძნობ რო გამუდმებით მეფიქრება, აი ისე გააზრებულად კიარა, სადღაცაა რაა, თან იქითა წელს ვაბარებ და ძაან არ მინდა აქ ჩაბარება, უბრალოდ ვერ ვხვდები აქ ჩემი პროფესიით სად უნდა ჩავაბარო და "მბა"-ზე ნამდვილად არ ვაპირებ წელიწადში თითქმის 7 ათასი ევროს ხდას, სწავლისთვის მაგდენი ფული არც მაქვს და რომც მქონდეს კიდე გრანტის აება აღარ მენდომებოდა საზღვარგარეთ წასასვლელად ))) ხოდა ვოტ ტაკიე პერაგი
წავედი ეხა თორე ხვალ აკადემიაში მაქვს ლექცია და რაღაც დებილობა ფუტურისტების მანიფესტზე მოვამზადე 'სფიჩ', არა ნუ მთლად დებილობაც არაა მარა შიგადაშიგ ძაანდემაგოგობაა )) ნუ მაგაზე სხვადროს თუ რამე, ეხა ძაან მეძნება და ცოტა წუწკუნის რეჟიმშ ვარ, მომავალ წაკითხვამდე,
კიწი ^^ 

No comments:

Post a Comment